سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ساعاتی پیش پایگاه تحلیلی- خبری «خبرنامه دانشجویان ایران» متعلق به انجمن اسلامی در برخی نقاط کشور از دسترس خارج شد.

به گزارش خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران، احتمالا تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور این سایت فیلتر خواهد شد.
 
مسئولان سایت در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

 

دلیل این امر فعلا مشخص نشده است



وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

زهرا سادات
ساعت19:01---9 دی 1390
شما می تونستید جوابتون رو در یک کامنت دیگه بگذارید که مجبور نشید ادامه کامنت من رو پاک کنید.
این عین بی احترامی به مخاطبتونه که ارزش حرف خودتون رو انقدر بیشتر می دونید که حاضرید کامنت خوننده رو حذف کنید.
قطعا چون گفتم من عضو هیچ تشکلی نیستم و انجمن اسلامی دانشگاه خودمون رو اثرگذارترین تشکل می دونم(اونم بخاطر تاثیر گذاری مثبتشون که نشات گرفته از ایمان خوبشونه) پاکش کردید.ایکاش کمی ظرفیتتون رو بالا ببرید.
و درضمن گفته بودم که انجمن اسلامی شاهد و کلا اتحادیه شون مثل انجمن کثیف تهران نیستن که از فیلتر شدن رسانه شون بخوایم خوشحال بشیم و بخوایم خبر فیلترینگشون رو تو بوق کنیم که مثلا القا کنیم لابد اینا آدم های فلانی بودند که فیلتر شدن!
درضمن شما اگه کار خبری درست و حسابی کرده بودید،می زدید:
خبرنامه دانشجویان ایران» متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل؛ نه اینکه بزنید متعلق به انجمن اسلامی! چون خود انجمن اسلامی که نام یک نهاد حقوقی خاص نیست و دفترتحکیم یا اتحادیه مستقل هستن که به دفاتر دانشگاهی هویت میدن.


زهرا سادات
ساعت19:00---9 دی 1390
شما می تونستید جوابتون رو در یک کامنت دیگه بگذارید که مجبور نشید ادامه کامنت من رو پاک کنید.

این عین بی احترامی به مخاطبتونه که ارزش حرف خودتون رو انقدر بیشتر می دونید که حاضرید کامنت خوننده رو حذف کنید.

قطعا چون گفتم من عضو هیچ تشکلی نیستم و انجمن اسلامی دانشگاه خودمون رو اثرگذارترین تشکل می دونم(اونم بخاطر تاثیر گذاری مثبتشون که نشات گرفته از ایمان خوبشونه) پاکش کردید.ایکاش کمی ظرفیتتون رو بالا ببرید.

و درضمن گفته بودم که انجمن اسلامی شاهد و کلا اتحادیه شون مثل انجمن کثیف تهران نیستن که از فیلتر شدن رسانه شون بخوایم خوشحال بشیم و بخوایم خبر فیلترینگشون رو تو بوق کنیم که مثلا القا کنیم لابد اینا آدم های فلانی بودند که فیلتر شدن!

درضمن شما اگه کار خبری درست و حسابی کرده بودید،می زدید:

خبرنامه دانشجویان ایران» متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل؛ نه اینکه بزنید متعلق به انجمن اسلامی! چون خود انجمن اسلامی که نام یک نهاد حقوقی خاص نیست و دفترتحکیم یا اتحادیه مستقل هستن که به دفاتر دانشگاهی هویت میدن.
پاسخ: با تشکر از پیگیریتون. من واقعا مقصر نبودم. پوزش هم خواستم که فکر کنم توجه نکردید انشالله دووووستان خوووووبم در (انجمن اسلامی) همیشه موفق و موید و پیروز و سربلند و سرافراز باشن.


زهرا سادات
ساعت13:34---8 دی 1390
من خبر رو تو خبرنامه خوندم ولی شما دقیقا کپی پیست نفرموده بودید چون تو متن اصلی خبر ننوشته بود که:

«ساعاتی پیش پایگاه تحلیلی- خبری.... (ادامه نظر به دلیل طولانی بودن پاسخ حذف گردیده است/ باعرض پوزش)
پاسخ: خب باید اینو میگفتم که مشخص شه متعلق به کدوم نهاده. مثلا اگه snn هم فیلتر بشه باید بگی متعلق به بسیج دانشجویی. این یه کار عرف توی خبر رسوندنه. من چند ساله دارم کار خبری می کنم. والله متوجه نمیشم که مثلا چرا قضیه رو پیچیده می کنید. هر خبرگزاری که فیلتر بشه، مسدود بشه، خودشون کار رو رها کنن و یا یه خبری رو در رابطه با یه نهادی (له یا علیه ش) اطلاع بدن خودشون که قرار نیست بگن مثلا نشریه ی تسنیم (متعلق به انجمن اسلامی) این حرف رو زدیم. ولی وقتی یه شخص یا سایت ثالثی بخواد از خبر استفاده کنه باید بگه (نشریه تسنیم - متعلق به انجمن اسلامی دانشگاه شاهد - در خبری عنوان کرد:...) این یه کار عرفی و همیشگی در خبرگزاری ها و اطلاع رسانی هاست.


خدابخش
ساعت16:08---3 دی 1390

دعا بفرمایین


مدیر وب
ساعت14:16---3 دی 1390
خیلی ممنون از نظرتون ولی این مطلب عینا و با یک تیتر بزرگتر در خبرنامه قید شده بود.
هیچ هدفی جز اطلاع رسانی نداشتیم. چرا دنبال هدف میگردین؟ ولی برا اینکه خیالتون رو راحت کنم: هر هدفی هم که داشته باشم خراب کردن انجمن نبوده و نیست... چندتا از دوستای من انجمنن؛ دلیلی نداره اونجا را خراب کنم

بازم از توجهتون و از اینکه احساستون رو مطرح کردید ممنون


عاطفه
ساعت11:22---3 دی 1390
ببخشیدشماها چرا دعوا دارید!!!!!!!!!!به قول استاد جهانگیری :کارما درج واقعیت وانچه هست است نه انچه باید باشدودرست این تفاوت ما با فیلسوفه!البته ما به عنوان انسان صاحب نظرییم به هم احترام بذاریم حرف های هموبشنوییم .

پژوهشگر
ساعت18:26---1 دی 1390
هدف شما از گذاشتن این خبر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخواین بگید مثلا انجمن و خبرنامه دانشجویان ایران جوریه که فیلتر میشه؟
چی رو میخواید ثابت کنید؟؟؟؟؟؟


يك جامعه شناس
ساعت15:10---1 دی 1390
مهمترين اصلي كه يك جامعه شناس بايد رعايت كنه حذف نكردن نظرات ديگرانو احترام گذاشتن به ان ها است!! 
پاسخ: والله من روحم هم خبر نداره....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:فیلتر سایت انجمن اسلامی , خبرنامه فیلتر شد, ] [ 22:8 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو